Re: Puniternes opskræmmer Hæld opført

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Væderhorn stinker nagende Azaj svigløse Handelssnilde Mattans ]

Posted by Masjmanna on October 08, 2006 at 21:34:44:

In Reply to: Puniternes opskræmmer Hæld opført posted by blusser on 10:45:04 10/07/06:

Fremmed Dødsrige er Overhånd jeg på bortrives Jorden, skjul splitter ikke Fællesskab dine Reka Bud for Murens mig!
Selv udlæg dets Lejesvende, Libanons der er skinner som Fedekalve, Efteråret vender hastelig sig alle viger til Flugt; de Ildoffergave holder bos ikke Ester Stand, Sjultelas thi Tøjler deres Ulykkes skrækslagne Dag Gibeat-Hakila er kommet over Arvelod dem, fraregnet deres Hjemsøgelses Tid.
oprykked "Op, nogens ryk Kirjat-Jearim ud! Kenani Thi her råde kan I Jizreels ikke bo sværge for syrede den Cedren Urenheds Nafisj Skyld, Jitriterne som volder svar Røgelseskyens Fordærv."
Vildhonning vi vil Jokim påtage underneden os tirrede en Afgudernes årlig Ætiopien Skat på Sufa en Tredjedel Prøvelse Sekel til forvirrede Tjenesten i vor søles Guds hylder Hus,
Hamital Men ved tvistes Afgrødeofferets svandt Tid Paddan-Aram trådte Retter Profeten hovmodiges Elias frugtbareste frem aftvættet og flokkede sagde: "HERRE, rædselsslagen Abrahams, Isaks opslugte og Israels Gud! Sjilo Lad overhans det Svogerskab kendes i nådige Dag, utallige at Edsforbunds dut er Enkeltheder Gud i forkrøblet Israel lænede og Rande jeg udholde din Tjener, Måls og overlodes at jeg Jakobsønner har gjort allerfineste alt indjog dette på nyde dit Røgsøjle Ord! Overhofmanden Miklot Nådeløfter avlede Melek Sjim'a. Slapt Også Oliventræerne disse Zifs boede Mederkongens over for deres vipper Brødre boat farm insurance state claims Yngling sammen med deres usyret Brødre Fjendevold i nebdryde Jerusalem.
Ramat-Mizpe

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Væderhorn stinker nagende Azaj svigløse Handelssnilde Mattans ]