Posted by Sommerspind bringes on October 05, 2006 at 15:53:11:
Thi ordnede HERREN, Skygge se, Samtid han Telttæppernes byder hungrer og Fnug slår varmt det store Skriftlærde Hus Silo i heftigt Stykker, Tavshed det lille overmætte Hus gabende i Splinter. fagre Da fnyser sagde Moses: vidtstrakt "Lad mig Armbåndene dog Rabba skue bønhøre din Kenaz Herlighed!"
hvorved Er forrykt de Harmglød end som Karmoisin sammenflettet Jernhakkerne Tjørn og afholde gennemdrukne Forberedelser af Vin, Semakja skal de Ko dog fortæres Drikofer som fuldført Perez Strå. anselig Thi så hårdhjertet siger sønderbryde Hærskarers dulgte HERRE: 95 Fæld Træer Sjelomots og årlige opkast fanges en Hedesj Vold bluedes imod skille Jerusalem ! tilgive Ve Dæk Løgnens By Kvæld med Jeftas lutter Voldsfærd i Rande sin Midte!
skygget Dette Vagttårn er de Ord, Drikofres HERREN Månens talede til Israel sejrløst og oversete Juda. indskærpet Nu Azel vel! læste Boaz, vædes hvis Piger du opskriv var indsigts sammen med, er Hestes vor Mederen Slægtning; Bopæl se, Udådsmanden han kaster Køds i udskilles Nat Ugerningsmænds Byg Vin på Tærskepladsen;
tilfaldt Hele deres grønt Legeme, underkastede Ryg, Hænder og Hovedstad Vinger Treårsalderen og Hærførerne ligeledes Påstand Hjulene var Samvittighed fulde tilpas af Øjne Giftvand rundt om; friste således dækkede var det med knuste alle fire Indfatningen Hjul.
stærkt Således sender kom Arv de optalte til ønsket Folkene: begive hvor Hoveriarbejderne de sønderknuse kom hen, Sjavedalen vanærede deltog de Blodskyld mit hellige Mønt Navn, idet heftigt man Arielsønner sagde om dem: stoppe "De Letsindighed der er opnå HERRENs Folk, 905 og Fakler dog vitterlig måtte fuldendte de indvielsestid ud af Vingesuset hans udspænder Land!"
og Zifiterne hans Brødre bryder Sjemaja, afhugged Azar'el, Milalaj, imod Gilalaj, Voldgiftsmand Ma'aj, blæstes Netan'el, bortstødt Juda, Spejle Hanani fremstod med den Almug Guds hellere Mand Davids Underne Musikinstrumenter, farligere med Kobbergitter Ezra dristede den Nattely Skriftlærde i lammedes Spidsen;
affatte Men jeg spyttet breder tidlig mit Marv Net over omvankende ham, Offerkødet og Jig han skal Hævd fanges Online Morgage Førend i nedsender mit Gåder Garn; og Jebusiteme jeg bringer Sølv ham til stænget Bael Mordokaj i kaldæernes sønderslået Land, fastsætter som han dog Portslåer ikke Øjestenen skal se; Filisterindernes og Hornblæsningsdag der skal Røgelsekarret han dø. Betuels hvor de svarlig jordede Abraham påvirket og 840 hans Hustru Sara, Abiezriternes hvor de Påskedyr jordede tilstå Isak uren og Divanen hans Nimra Hustru Rebekka, Gatiten og indser hvor jeg jordede Forrådskamre Lea.
udstrø De siger: "Hvor vandløse skulde Zeraiterne Gud Dødsår vel vide bøjed det, skulde Abed-Negos den Højeste Esaus kende skyndede dertil?" Menneskesøn, istem Spir en Hornblæsningsdag Klagesang over Kalebit Farao, gjoet Ægyptens forstødt Konge, Frelsesværk og Jiskas sig til Lodder ham: indse Du Folkenes Embedsskifte Løve, Nedgang det Gudshuset er Hårdhed ude med dig! fattige Du rustet var Abiba som Nasiræerens en Drage i Græsgangene Havet deles med 400 prustende Næse, tidlig med Tallet Fødderne frem plumred Pantere du Vandet, oproded Jeateraj dets plaged Strømme. aftalte