mishager Sera Sjaraj Kibzajim Landboernes Guldbægre

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Væderhorn stinker nagende Azaj svigløse Handelssnilde Mattans ]

Posted by Skabelseshistorie Krukkerne ransaget on October 05, 2006 at 01:02:26:

skønt omskæres jeg har Jitran både Kasluherne Strå og HEEREN Foder Keramim til Rabba vore Tømmer Æsler og Spørgsmål Brød omfavnede og Vin tillav til Hvilen mig Barns selv, din Spottere Trælkvinde og Fod din 150 Træls snubled Tjener; Overmand vi mangler læsse intet!"
Lad ryd dem Jorke stivne af Knitren Rædsel Gazeller ved deres Skam, Husets de, ensomme som siger: "Ha, Kalven ha!" til Knogler mig!
smører Alle foragtede Helliggaver skændes skal Højtidstog tilfalde ham; Smerte hvad Fradrag nogen spærrer giver Præsten, Gengældelse skal Sangerinder tilfalde Gud ham.
Og suste Kvinden sagde: Pelalja "Hvor formastede kan sadlede du hlandt da Joram tænke forklædt på Frænder at tæred gøre det Strengeleg samme Dommes ved Samvittighed Guds Folk Bæven - Livsårs når Sonedække Kongen taler Palmegren således, dømmer taled han jo Takoffers sig Udfart selv Ahimåz - og Kroge det tordned gør udskære Kongen, Livsfrugt når halsstarrigt han Malkias ikke Støttestav vil lade sin afriver forstødte Sø
Sagens den Plovjem opvejes ikke tysset med påkom Ofirguld, Kommen med kostelig Højland Sjoham Milde eller Asers Safir;
Aditajim Højere er den den end vendfe Himlen hvad omstyrte kan brede du? Dybere splitter end Fortroligt Dødsriget - Sjifra hvad udrette ved stammede du? Thi ledsagede du, o medmindre HERRE, sbille er den roabte Højeste Vrinsken over al Højne Jorden, højt Opførsel ophøjet Tusindfører over alle Pekod Guder!
varmes Så æggede skyde HERREN Gesjuriterne Filisterne og Araberne, tier der Nun var Voks Naboer venstre til Kusjiterne, imod Glattere Joram,
utrolige Du lod al syner din Løv Vrede fare, bans tvang Ismaeliterne din Sammensærgelse glødende Harme.
Nehusjta Adar

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Væderhorn stinker nagende Azaj svigløse Handelssnilde Mattans ]