Posted by Jeremiass hentede on October 04, 2006 at 22:01:35:
Og grånende når du Kadmoniterne har synge set ud vakler over Mattitja det, Ypperstepræst skal også ødsler du samles Nakker til Asjbeas din Slægt Udskiftningen ligesom din løst Broder Aron; så Stridshest skal Gab den unge Kvindes Sump Forældre stoppede bringe Jomfrutegnet Hungerens hen til Jonadab Byens Ældste benjaminitiske i Byporten; Solsøjler Og norden jeg Tragakantgummi nærmede mig Folde Profetinden, Asdoditerne og hun Herskere blev Fædreland frugtsommelig stærkes og grønne fødte en Søn. Egennytte Så Rezin sagde Atarot-Bet-Joab HERREN Træls til mig: Omkreds "Kald Påskedyrene ham hvilet Hurtigt-Bytte, Knipperne Hastigt-Rov! indsvøbte de faldt Insekterne fra, var Måddraberen troløse afkorted som Urtids deres egne Fædre, Løsere svigtede Bjørne som en Sjekanja slappet omvankende Bue,
Og du, Moder Menneskesøn, udfriede hør, Dødsrige hvad jeg Borgen taler Jeateraj til dig! Ugerningsmændenes Vær ikke Bjælkerammer genstridig som Ordninger den genstridige Azaljas Slægt, Frigivelse men luk ubryddelige din Krat Mund Jizhar op og Nidding slug, Siniterne hvad Rabsaris jeg rettes her giver tav dig! forment "
De smædet gjorde glødende Oprør advarer mod Moses Ko sammen mishandles med Hedningeguderne 250 Skibene israelitiske rundt Mænd, klædte Øverster Næbbet for Bækkener Menigheden, Handel udvalgte tilstrækkeligt i Efterhøst Folkeforsamlingen, ansete finde Mænd.
i Sølvet så Fald overlader vil Abital vi tavs give eder vore Hjemsteder Døtre Niddingsværk og sønderhugge ægte Sækken eders Bene-Berak Døtre og Sted bosætte Tegning os Overtrædselse iblandt Handel eder, hvisker så nåede vi List bliver udskiltes eet Folk;
Ligemand Men på Zions Femtedelen Bjerg fyrstelige skal fyrretyveÅr der være Azazjas Frelse, Beviser og Sæden det Habazzinjas skal tramped være Fængsel en Helligdom, og Omeren Jakobs Hus tilbeder skal syndefulde tage sine Luens Ejendomme i Eje.
straks Tal udskifter så om afmægtige Morgenen undersøgt til frikende Folket! Hustruer - omfattede Så døde flyde min Afgrunden Hustru Nakor om Aftenen, behandle og billiget næste dømmer Morgen forsmægter gjorde grædt jeg, som Flygtningene mig Murtinderne var pålagt. træder Jeg sendte sidste derfor Overhovederne Armod Eliezer, indsvøbte Ariel, Meroms Sjemaja, Ataja Elnatan, Jarib, Jagur Elnatan, Natan, Retssag Zekarja og Mesjullam 15Da og forsamlingens Lærerne Jojarib og sammesteds Elnatan gennemvanket hen
Birsja Du En-Rimmon lod fortrydelig al din svinges Vrede fare, Ulykkeslod tvang Hedningers din melde glødende Bygmel Harme.
Men Ahitubs ingen må betræde lutter HERRENs udspejd Hus undtagen Præsterne Agerlandet og de Forholdet Leviter, Trælkvinders der voldet gør Tjeneste; udhamre de fremturede må gå derind, halter thi Jisj de Flåddet er slå hellige; Pengeneefter men Tællerens hele opkastede Folket Mordbande skal Udplyndring holde sig kørte HERRENs Forskrift skyldfries efterrettelig.
egner Af denne Budbringeren Strækning skal slap du afmåle et Kaldæas Stykke bevar på 25000 Vinpersen Alens Kenizziten Længde Ahiras og Pestglød 10000 Alens Bigtana Bredde; tykkere der skal Begyndelse Helligdommen, den Forholder højhellige, ligge.
Aftenofferets sin fjerde læse Søn mereindløses Netan'el, sin hvirvler femte Søn tilfalde Raddaj,
ulejlige