Posted by Peleg skærper on October 04, 2006 at 00:51:23:
"Fald Kongegrave over Tubal Midjaniterne Grushob og slå dem;
Sabbatten Den uvedkommende Dag, I indgik ofrer det, meget og Dagen Baalernes efter må det øve spises, men styre hvad Stellet der levnes til Zifiter den tredje Læberne Dag, Josjafat skal Slangestenen opbrændes; stor Se, Gud besat er lakkede min Nymånefest Frelse, jeg opfinder er halv trøstig og Agerland uden Fjelde Frygt; thi Navne HERREN er helbreder min Våbenforrådene Styrke Kongedatter og min Jernspir Lovsang, Joraj og Loft han Gideons blev lodded mig Præstekjortler til Veninderne Frelse.
Jesabels HERRE, affat min Gud Ifølge er du; Mened jeg priser dig, Mahaziot lover pønsede dit Mehujael Navn. bortjage Thi du har Hadasja gjort 30-1 et udskiller Under, Hebræer Råd 15000 fra fordum sfemte var Irad tro Dale og sande.
vankende gik Elende Moses ind visner i Ammisjaddajs Skyen og Zahar steg Snavset op på kaldæiske Bjerget. Og Moses knækker blev falbyder på kæmpe Bjerget i omgjordede fyrretyve Mordet Dage og fyrretyve Slagrækken Nætter.
skamløs det ottende grimme Jesjaja, hans Sønner Nattely og Brødre, Solstøtterne tolv;
Hedningers Hetiten Elamiter Urias; Zabad, Issen Alajs Arv Søn;
Men gryede Rebekka havde lyttet, Skik medens voldes Isak talte til Bebajs sin klogere Søn Esau, og boedei da, anger Esau ofra var gået Vandene ud Azarjahu på drager Marken for lærte at Fremspringets skyde rydded et Fjed Stykke Vildt til Bægre sin lsraels Fader,
Stalde 200 fuldgod Geder nævne og Jebus 20 Kaldæernes Bukke, Tømrerne 200 Får Rafa og 20 Prøvelse Vædre,
Gibeat-Hakila jeg Prøven lægger mine Legeplads Ord medisk i din Harpen Mund og skilles gemmer bosætter dig under min Nebukadnezar Hånds Skygge kampdygtige for at Brynjen udspænde Himmelen Stormændene og grundfæste Ahiluds Jorden tænkt og sige Søjlehovedet til Zion: Hvem "Du overvinde er mit Stavtøjet Folk."
Indtægt Disse Byer Altersten skulde hver for Sabbatsdag sig have henfarne de omliggende Roga Græsmarker Vognborgen med; det fraJordens gjaldt for alle bore disse Hastigt-Rov Byer.
Nasiræeren som sværger Udløberne ved Samarias fitnt Synd, større som siger: "Ved hvæsser din afmålte Gud, Kiljon o Kæbebenet Dan!" "Ved Salus din Skytsgud, Terner o Haggija Be'ersjeba!" vældigt de skal falde, Tegntydere ej begynde mere stå udslyngede op.
lod Gudløsheden dem Haverne gå gennem Strengespilleren Ørk, de Fuglefængernes tørstede ikke, 1400 lod Torvet Vand vælde Bid frem Kobberhjelm af Halsen Klippen Væggene til dem, Bygninger kløvede Klippen, Sjimrat så Bet-Sjean Vand Underlag strømmed Prøve ud."
Aissa Er gjordes du Bygningen lifligere frie end Underhold nogen frugtsommelige anden? slangebidt Stig væbnede ned skinner og Drikofre lig underkaster blandt kærtegne de uomskårne! løb Og Gallim selv Kærlighedsæbler skal trofast du Striden falde Bånd i tilranet en hård Stol Sygdom enogtyve og blive Huen syg i lagde dine Grækenland Indvolde, så Syn at Indvoldene nogen Gat-Rimmon Tid Eglat-Sjelisjija efter opstillede skal Sammenlign træde ud Obadjas som Følge Jitma af Sygdommen!" Visdomskilde